yashamoshaver

دوربین مداربسته ضد آب , ضد انفجار , ضد حریق و ضد سرقت

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت 

در برخی موارد دوربین مداربسته را لازم است در اماکنی نصب کنیم که امکان وجود خطراتی چون انفجار و حریق باشد در این موارد بایستی از دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت استفاده کرد .

دوربین های مداربسته ای که این قابلیت را نداشته باشند نمی توانند در این حوادث دوام بیاورند از این رو ممکن است سبب به بار آمدن خساراتی در زمینه سیستم ها و تجهیزات نظارت تصویر شود .

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت

مروزه استفاده از دوربین های مدار بسته رو به افزایش بوده و به همین دلیل باید علم استفاده از این سیستم نیز در هنگاه تهیه آن نیز نزد شما افزایش یابد، در این مقاله سعی میکنیم اطلاعاتی کاربردی از نحوه استفاده از دوربین های مدار بسته در محیط های مختلف در اختیار شما قرار دهیم و تاثیر مناسبی در انتخاب شما داشته باشیم.

استفاده از دوربین مدار بسته در محیط کم خطر

یکی از مهمترین عوامل انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب محیطی است که قرار است دوربین مدار بسته در آن نصب شود و مورد استفاده قرار گیرد، مطمئنا اینطور نیست که همیشه انواع دوربین مدار بسته در محیط هایی سالم و کم خطر مانند درون منزل یا محل کار نصب شوند، در اینگونه مکان ها معمولا بسته به بزرگی محیط از دوربین هایی با استاندارد ip معمولی تر استفاده میشود که چندان نیازی به مقاومت در برابر رطوبت یا دمای خیلی بالا و خیلی پایین ندارند و قطعا قیمت مناسب تری هم دارند.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس مهرماه هر سال در مصلی امام خمینی در تهران با هدف پیشبرد و رفع نیازهای نیروی انتظامی برگزار می شود , امسال هم انتظار می رود این نمایشگاه با ارائه انواع تجهیزات و سیستم های نظارتی در مهرماه آغاز به کار کند.

شرکت ها و مجموعه های زیادی در لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس هستند و هر سال با ارتقا محصولات خود سبب بهبود سطح علمی نمایشگاه می شوند, البته باید عنوان کرد که به دلیل محدودیت هایی که برای شرکت در نمایشگاه وجود دارد هر برند و شرکتی قادر به ارائه و نمایش محصولات خود در آن نیست و تنها مجموعه هایی حق شرکت در این نمایشگاه را دارند که کیفیت محصولاتشان بر همگان ثابت شود.


آردینی اوخو
سه شنبه 27 شهریور 1397
بؤلوملر :

خرید دوربین مداربسته , راهنمای گام به گام

0 گؤروش
یازار:‌

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام 

خریداران همواره در خرید دوربین های مداربسته و تجهیزات آن دچار سردرگمی هایی هستند چرا که تنوع بازار این محصولات بسیار زیاد است و بدون آگاهی ها و اطلاعات لازم خرید میسر نخواهد بود در خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام مورد نیاز است تا با توجه به آن ها شناخت کافی درمورد انواع دوربین های مداربسته به دست آید .

انواع دوربین مداربسته ای که در بازار موجود است می تواند منحصر به کاربری خاصی باشد در ادامه توضیحاتی در این باره ارائه خواهیم کرد .

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته و یا ارتقای سیستم امنیتی ساختمان خود را داشته باشید، حتما باید در مورد آن تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه انواع متعددی از دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارد. با جستجوی کلمه دوربین مدار بسته و یا جستجوی ” دوربین مداربسته مناسب من ” در اینترنت و یا مطالعه بروشورهای این سیستم های امنیتی و نظارتی، با انبوهی از اطلاعات روبرو خواهید شد. مواجهه با این حجم انبوه از اطلاعات ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. در این شرایط شما نمی توانید انتخاب و خرید متناسبی با فعالیت و ساختمان خود داشته باشید.

ما در این مقاله مهم ترین فاکتور اساسی در رابطه با راهنمای خرید دوربین مدار بسته ارایه می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری نهایی و سرمایه‌گذاری روی سیستم نظارتی ساختمان، این مطلب را مطالعه کرده و مدنظر قرار دهید.

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام قیمت

این که برای سیستم نظارتی و امنیتی ساختمان خود بودجه قابل توجهی را اختصاص دهید، کاری عاقلانه است؛ چون ضرری که در اثر بی احتیاطی و بی نظارتی اتفاق بیفتد، بسیار سنگین تر است. سعی کنید حداکثر هزینه ممکن را برای بالا رفتن امنیت مال و جانتان صرف کنید. نوعی از سیستم نظارتی را انتخاب کنید که کیفیت بالا، اندازه کوچک و امکان اضافه کردن دوربین های بیشتر را داشته باشد.

خرید دوربین مدار بسته ای که کیفیت و قیمت پایینی دارد، فقط به نفع فروشنده است.

یک شرکت فروشنده ی معتبر در رابطه با دوربین های مدار بسته طیف وسیعی از انتخاب ها و کیفیت های مختلف را در اختیار خریدار قرار می دهد.


آردینی اوخو
دوشنبه 26 شهریور 1397
بؤلوملر :

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

نکات زیادی در رابطه با دوربین مداربسته با قابلیت صدا و تصویر هم زمان وجود دارد این نوع دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست قابلیت ضبط صدا را دارند این نوع دوربین ها برخلاف دوربین های معمولی مجهز به میکروفن هستند و دوربین هایی تخصصی محسوب می شوند از این رو تنها در موارد خاص و کاربری های حساس و مهم از آن ها استفاده می شود .

در خرید دوربین مداربسته بایستی به این قابلیت توجه کرد اگر قصد دارید دوربین را در محلی نصب کنید که علاوه بر تصویر صدای افراد را هم دریافت کنید می توانید از دوربین مداربسته باقابلیت ضبط صدا استفاده کنید .

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

یکی از سوالات رایجی که از کارشناسان فروش دوربین مداربسته پرسیده می شود، این است که آیا دوربین مداربسته قابلیت ضبط صدا را دارد یا نه؟ اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را ندارند. تعداد اندکی دوربین مدار بسته تخصصی در بازار وجود دارد که قابلیت ضبط صدا و همچنین میکروفون دارند. دستگاه DVR این دوربین های مدار بسته تخصصی، مجهز به ورودی صدا هستند. از دلایل استفاده اندک از دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا می توان به کاهش هزینه ها، دلایل اخلاقی و حقوقی اشاره کرد.

در برخی کشورها قوانینی برای ضبط صدا با سیستم دوربین مدار بسته وضع شده است. برخی از این قوانین یک طرفه هستند و  می گویند ضبط صدا با دوربین مدار بسته، حریم شخصی افراد را نقض می کند. دوربین مدار بسته معمولی، فقط تصویر را ثبت می کند. در مقابل دوربین مدار بسته ای که قابلیت ضبط صدا را دارد، گفتگوهای افراد را نیز ثبت می کند و به حریم شخصی آن ها وارد می شود. در ادامه شرایط نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا را در محل کار و منازل مسکونی بررسی می کنیم.

بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس

هریک از برند ها از بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس گرفته تا کوچکترین آن ها همه و همه تنها یک هدف را دنبال می کنند , شرکت کنندگان با هدف ارتقا سطح نمایشگاه هر سال تجهیزات و سیستم های خود را به روز تر و مجهز تر می نمایند و با نمونه های خارجی آن ها به رقابت می پردازند . از به روز ترین دوربین های مداربسته همواره با تجهیزات آن در نمایشگاه ایپاس بازدید کنید .


آردینی اوخو
یکشنبه 25 شهریور 1397
بؤلوملر :

خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی

0 گؤروش
یازار:‌


نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی 

سیستم های دوربین مداربسته می توانند محیط بیرون را هم مثل محیط داخلی یک ساختمان پوشش دهند , انواع دوربین های مداربسته را می توان در محیط خارجی نصب کرد البته به شرطی که دارای یکسری شرایط و قابلیت ها باشد . دوربین مداربسته خارجی بایستی در مقابل شرایط آب و هوایی و هم چنین ضربه های وارده مقاوم باشد .

دوربین های مداربسته خارجی به دوربین مداربسته outdoor هم معروف هستند که در ادامه به شرح نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت .

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته برای فضای خارجی

8 نکته کلی درباره انتخاب تجهیزات و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته که همکاران باید توجه کنند:

CCTV   مخفف Closed Circuit Television است و توضیح ساده آن، می شود مجموعه ای از دوربین های امنیتی که به یک سیستم مانیتورینگ مرکزی متصل هستند. از آنجایی که استفاده از چنین سیستم هایی مقرون به صرفه است، CCTV  ها روز به روز در بین دارندگان منازل، کسب و کارهای شخصی، و املاک و ساختمان ها، هواخواهان بیشتری پیدا می کنند.

اما نکات مهم در پیاده سازی یک سیستم دوربین مدار بسته چیست؟

1- نیازهای کارفرما را ارزیابی کنید:  آیا می خواهید بر رفت و آمد های عمومی نظارت کنید؟ می خواهید چهره ها را ببینید، یا کالاها یا گروه های افراد را تشخیص دهید؟ سیستم بی سیم می خواهید یا با سیم؟ سیستم های فضای داخلی می خواهید یا باید فضای خارجی را هم پوشش داد؟ آیا دوربین شبکه می خواهید ؟ سیستم مورد نظرتان چند دوربین باید داشته باشد؟ بودجه  کارفرما چقدر است؟

2- نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز های کارفرما و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید:

 دوربین مداربسته با سیم: یک دوربین رنگی استاندارد. اکثر دوربین های داخلی/خارجی امروزی از فیلتر مادون قرمز برای دید در شب برخوردارند که تصاویر شبانه آن، برای بهبود کنتراست و جزئیات، سیاه و سفید است. پورت رابط دوربین های سیمی، از نوع BNC یا DIN است و نیازمند کابل ویدیویی جدا نیز هست.


آردینی اوخو
شنبه 24 شهریور 1397
بؤلوملر :

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

0 گؤروش
یازار:‌

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا 

در دوربین های مداربسته زوم از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا اگر دوربین در موارد امنیتی هم به کار برده شود , برخی دوربین های مداربسته مانند دوربین مداربسته باقابلیت زوم این امکان را فراهم کرده اند که دوربین بتواند بر روی سوژه مورد نظر خود زوم کند و تمام جزئیات را تحت نظر بگیرد .

با زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا امکان زوم از راه دور را نیز برای کاربر فراهم می کند و به این ترتیب می توان میزان بزرگنمایی لنز را تغییر داد .  

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا 

برخلاف لنز اپتیکال در لنزهای وریفوکال این کار باید به صورت دستی صورت گیرد. این به این معناست که شما باید بر روی دوربین میزان فاصله کانونی لنز را تنظیم کنید و از این طریق میزان بزرگنمایی دوربین مشخص خواهد شد. در لنزهای زوم از طریق قرار دادن یک موتور در لنز امکان زوم کردن دوربین مداربسته از راه دور به وجود آمده است. این لنزها همچنین برخلاف لنزهای وریفوکال که به صورت دستی فوکوس می شوند معمولا قابلیت فوکوس به صورت خودکار دارد. (پس از هر با زوم کردن لنز باید مجددا فوکوس شود)

چه دوربین هایی دارای لنز زوم هستند؟

به صورت کلی دو دسته از دروبین های مداربسته دارای لنزهای زوم هستند. دسته اول و پرکاربرد دوربین های مداربسته گردان یا اسپید دام هستند. این دوربین ها در کنار ایجاد قابلیت زوم بالا امکان چرخش دوربین را در جهات مختلف فراهم می کنند. از طریق تلفیق این دو قابلیت میتوان یک امکان نظارتی بسیار دقیق را برای یک محیط بسیار بزرگ (مانند یک سوله بزرگ) ایجاد کرد. 

دسته دوم از دروبین های دارای زوم اپتیکال دوربین هایی هستند که در اصطلاح به آنها دوربین زوم می گویند. این دوربین ها با توجه به کارایی بسیار پایین تقریبا از رده خارج شده اند. دوربین های زوم تنها امکان زوم کردن در یک جهت را فراهم می کنند و با توجه به کارا نبودن این قابلیت استفاده از آنها معمولا کمک زیادی به کاربر نمی کند.

محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس

شانردهمین دوره نمایشگاه ایپاس دوربین مداربسته و سیستم های پلیسی، حفاظتی و امنیتی ایران IPAS 2017 از دوشنبه ۲۴ تا پنجشنبه ۲۷ مهرماه در مصلای تهران برگزار خواهد شد. با دوربین دات اینفو همراه باشید..

با این‌حال همانند سال‌های گذشته، بخش عمده‌ی نمایشگاه به معرفی محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس در زمینه‌ی دوربین مداربسته و سیستم‌های حفاظت الکترونیک اختصاص خواهد داشت.


آردینی اوخو
دوشنبه 19 شهریور 1397
بؤلوملر :

تفاوت دوربین مداربسته اسپید دام با دوربین مداربسته دام

0 گؤروش
یازار:‌


دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

یکی از انواع رایج دوربین های مداربسته , دوربین مداربسته اسپید دام است . همانطور که از نام این دوربین ها برمی آید لنز آن ها با سرعت و در جات مختلفی گردش می کند و تمامی واقیع محیط را به طور کامل زیر نظر می گیرد .

درصورتی که تحرکی در نقطه ای از محل ایجاد شود دوربین مداربسته اسپید دام تمام دقت خود را به کار می گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی که دارد آلارم ایجاد کرده و کاربر را از این موضوع آگاه می کند .

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟

دوربین مدار بسته اسپید دام با دوربین دام چه تفاوتی دارد ؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که  دوربین مداربسته دام یا سقفی نوع رایجی از انواع دوربین های مداربسته امنیتی است در محیط های داخلی وخارجی قابل استفاده می باشند. دوربین مداربسته Dome با نام های دوربین مداربسته حبابی و سقفی نیز شناخته می شود.این نوع دوربین مداربسته گنبدی شکل است و قابلیت نصب بر روی سقف اتاق و یا هر مکان دیگری را دارد و در در دومدل دید در شب (IR  ) و معمولی (بدون IR ( ساخته می شود.

در انواع IR، دور لنزدوربین مداربسته مجموعه ای از LED ها کار گذاشته شده که توسط یک حسگر حساس به نورروشن و خاموش می شوند.این حسگر در هنگام کم شدن نور دستور روشن شدن LED ها را صادر می کند. لنز دوربین های مداربسته دام در انواع ارزان قیمت از نوع ثابت، در انواع میان قیمت از نوع وریفوکال و در انواع گران قیمت از نوع موتورایز است.

برخی از دوربین های مداربسته دام دارای شاسی فلزی بوده و تا حدودی ضد ضربه هستند که به دوربین های مداربسته  دام  ( وندال پروف) معروف هستند. برای محافظت کامل در برابر نفوذ آب، گرد وغبار،ضربه و خرابکاری این دوربین های مداربسته را داخل کاور های مخصوصی به نام هوسینگ (در لفظ عامیانه هوزینگ) قرار می دهند که در انواع گران قیمت،حتی در برابر ضربه پتک وچکش برای مدت معینی مقاوم هستند. مدل های کارخانه ای دارای کاور هوسینگ با کد ( (Hنامگذاری می شوند. دوربین های مداربسته دام با شاسی پلاستیکی نیز برای فضای داخل و محیط های اداری وخانگی طراحی شده اند. به دوربین های مداربسته  دام موتورایز که معمولا دارای لنز زوم هستند و با سرعت بالا به زوایای مختلف می چرخند، اسپید دام( (Speed Domeیا PTZ  گفته می شود.


آردینی اوخو
یکشنبه 18 شهریور 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته رم خور

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی 

از انواع دوربین های مداربسته می توان دوربین مداربسته رم خور را عنوان کرد , این نوع دوربین های مداربسته دارای درگاه micro SD است که نیازی به دستگاه ضبط کننده ندارد .

به دلیل عدم به کارگیری دستگاه ضبط کننده در این نوع دوربین های مداربسته هزینه ها بسیار کاهش می یابند و شما می توانید با صرف هزینه پایینی دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی را تهیه کنید .

ن دوربین ها بسته به نوع آن دارای امکانات مختلفی هستند که در دسته بندی محصولات فوق می توانید انواع آنها را مشاهده کنید.دوربین مداربسته رم خور می تواند از 32 گیگابابت الی 128 گیگابایت بسته به نوع دوربین ساپورت حافظه داشته باشد که با این مقدار حافظه می توان از 6 روز الی 1 ماه تصاویر دوربین ها را ذخیره کرد.

در دسته بندی های محصولات این رده شما می توانید قیمت دوربین مدار بسته مموری خور را بسته به نوع دوربین و سنسور تصویر و همچنین امکانات جانبی در رده ها و رنج های متفاوتی ببینید که می توانند برای کاربری آماتور تا پیشرفته کاربرد داشته باشند.

بعنوان مثال دوربین رم خور کوچک در انواع مختلف برای نصب در اماکنی کاربرد دارد که نمی خواهند زیبایی محیط تحت تاثیر نصب یک دوربین مدار بسته بزرگ در آن قرار گیرد.

همچنین دوربین رم خور دید در شب برای محیط هایی کاربرد دارد که نیاز به فیلم برداری در تاریکی مطلق در آنها حس میشود و در هنگام شب با روشن شدن ماژول های دید در شب که همان LED های مادون قرمز می باشند می توانند در تاریکی مطلق تصاویر را بصورت سیاه و سفید ذخیره کنند.

شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹ تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه می باشند.


آردینی اوخو
شنبه 17 شهریور 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته اسپید دام

0 گؤروش
یازار:‌

آیا بهترین نوع دوربین مدار بسته مدل اسپید دام است ؟

دوربین های مداربسته کاربردی ترین سیستم های نظارتی هستند که در انواع و مدل های مختلفی به فروش می رسند , یکی از این دوربین ها , دوربین مداربسته اسپید دام است که در ادامه به شرح ویژگی های این نوع دوربین های مداربسته می پردازیم .

دوربین مداربسته اسپید دام با قابل استفاده در هر محیط و کاربری است و قابلیت نصب در اماکن و فضاهای بزرگ را دارد , یک دوربین مداربسته اسپید دام را می توان به جای چند دوربین مداربسته معمولی نصب کرد .

آیا بهترین نوع دوربین مدار بسته مدل اسپید دام است ؟

یک نوع از دوربین های مداربسته هستند که قابلیت چرخش در جهات مختلف و همچنین قابلیت زوم اپتیکال دارند. این دوربین ها به اختصار PTZ مخفف (Pan-Tilt-Zoom) به معنی گردش در محور افقی، محور عمودی و زوم می باشد.

دوربین های اسپیددام یا Fastdome در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام قابلیت های ویژه ای نیز دارند از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اسپیددام هایی با برد زیاد یا کم

اسپیددام هایی با دید در شب قوی یا لیزری

اسپیددام هایی مخصوص فضاهای داخلی یا خارجی

اسپیدام هایی پرسرعت

اسپیدام هایی با IR بدون IR

دوربین مینی اسپید دام

دوربین های مینی اسپید دام نوعی از دوربین های اسپید دام هستند که همانطور که از نامشان پیداست سایز کوچکتری داشته و زوم های کمتر از 8x یا 10x دارند. با توجه به ابعاد کوچک آنها، این دوربین ها کاملا برای کاربری های مسکونی و یا تجاری مناسب بوده و دیگر لزومی به استفاده از دوربین های اسپیدددام بزرگتر با زوم 30x در این مکان ها نیست. همانند تمام دوربین های PTZ این دوربین ها نیز می توانند در تمام جهت چرخش کنند و با توجه به دستورالعمل اپراتور، عمل بزرگنمایی و زوم را انجام دهند. آنها همچنین می توانند حرکات اتوماتیک از پیش تعریف شده را انجام دهند.


آردینی اوخو
چهارشنبه 14 شهریور 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته تشخیص چهره

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین مداربسته تشخیص چهره

تکنولوژی دوربین مداربسته در سال های اخیر با پیشرفت هایی مواجه شده است یکی از انواع دوربین های مداربسته مدرن دوربین مداربسته تشخیص چهره است , این نوع دوربین های مداربسته در موارد امنیتی و جمع آوری شواهد و مدارک به کار گرفته می شوند .

دوربین مداربسته تشخیص چهره در دو نوع face detdction و face capture موجود هستند و هریک هم دارای قابلیت های مختص خود اند , نوع اول این دوربین ها پیشرفته تر هستند و طبعا کارا تر .

قابلیت تشخیص چهره یکی از امکانات جالب در دوربین های سری اسمارت است. قابلیتی که برای بسیاری از مصرف کننده ها بسیار جذاب به نظر می رسد. این دسته از دوربین های مداربسته در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان ها بسیار کاربردی هستند. با استفاده از قابلیت های تشخیص چهره در این دوربین های مداربسته می توان عملکرد سیستم های نظارتی اتاق های کنترل، مدارهای آلارم اتوماتیک، دستورات ارسالی به دوربین های PTZ جهت زوم کردن بر روی سوژه های مورد نظر و … را بهبود بخشید. به دلیل تکنولوژی پیشرفته تر در دوربین های تحت شبکه قابلیت تشخیص چهره تنها در این نوع از دوربین ها وجود دارد. و تاکنون دوربین های آنالوگ نسل جدید با این قابلیت تولید نشده اند. 

منظور از تشخیص چهره (Face Detection) در دوربین مداربسته چیست؟

زمانی که صحبت از امکانات پردازش تصویر در دوربین مداربسته به میان می آید در واقع منظور بخشی از توانایی های موجود در قابلیت های پردازش تصویری (Video Content Analytics) یا به اختصار VCA است. تمامی مکانیزم های هوشمند تجزیه و تحلیل تصویری در واقع بخشی از علم پردازش تصویر محسوب می شوند، که از جمله می توان به مکانیزم های ساده ای مانند حرکت در تصویر (Motion Detection)، شناسایی چهره (Face Capture)، تشخیص چهره (Face Detection) و ... اشاره نمود.

بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس

شرکت ناجی پاس در راستای نیل به اهداف متعالی و آرمان های ارزشمند بنیاد تعاون نیروی انتظامی و استفاده بهینه از کلیه امکانات در یک سازماندهی علمی و کارآمد همواره در تلاش است تا مأموریت های محوله را به بهترین وجه ممکن ایفا نماید که یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه برگزاری ادواری نمایشگاه ایپاس می باشدکه در آن از بزرگترین غرفه در نمایشگاه ایپاس گرفته تا کوچکترین آن ها در جهت بالا بردن سطح این نمایشگاه فعالیت می کنند . 


آردینی اوخو
سه شنبه 13 شهریور 1397
بؤلوملر :

دوربین مداربسته خورشیدی

0 گؤروش
یازار:‌

دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی 

در دنیای امروز هر لحظه شاهد خلق نوآوری هایی در بازار دوربین های مداربسته هستیم , سازندگان با هدف پیشی گرفت از رقبای خود اقدام به اضافه نمودن قابلیت هایی به دوربین های مداربسته و متعلقات آن نموده اند که در این بین دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی با ترکیب انرژی خورشیدی و دوربین مداربسته یکی از افق های پیش روی بازار دوربین مداربسته گردیده اند .

باتوجه مصرف کم دوربین های مدار بسته یکی از بهترین روش های پاسخگویی به توان لازم این سیستم ها از پنل خورشیدی است.

چگونه میتوانیم دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی تغذیه کنیم؟

چیزهایی که نیاز دارید:

پنل خورشیدی

یک شارژ کنترلر خورشیدی

یک باتری خورشیدی

دوربین مدار بسته

فاکتورهایی که باید لحاظ کنید:

۱.تامین ولتاژ برق

۲.پشتیبانی باتری

۳.عوامل محیطی

۴.نصب

فاکتور۱: تامین ولتاژ برق دوربین مداربسته خورشیدی

خیلی مهم است که ولتاژ تامین کننده باتری با دوربین یکی باشد.اگر یکی نباشند دوربین کار نخواهد کرد یا حتی خواهد سوخت.

دوربین مداربسته با برق ۱۲ یا ۲۴ ولت راه اندازی می شوند.به طور مثال دوربین مداربسته ۱۲ ولت،نمیتواند از طریق باتری یا منبع قدرت ۲۴

ولت تامین شود.

علاوه بر این،اگر بخواین برق دوربین مداربسته  Ac رو با یک باتری خورشیدی Dc تامین کنید به یک دستگاهی نیاز دارید که DC رو به AC تبدیل کند

یا برعکس. که یک اینورتر این عمل رو انجام می دهد.

منطبق کردن ولتاژ باتری و دوربین مدار بسته

فاکتور۲: پشتیبانی باتری

برق خارج از شبکه ای که از پنل های خورشیدی دریافت میکنید باید به اندازه کافی برای تامین برق دوربین ها باشد مخصوصا در زمان هایی که آفتاب نیست یا ابریه یا بارونی.

برق مصرفیه دوربین های مداربسته متفاوت هستند،مخصوصا دوربین های امنیتی با قابلیت های دید در شب و چرخش که نیازمند برق بیشتری هستند.

بنابراین مطمین شوید که پنل های خورشیدی شما برای دوربین های مدار بسته برق رو با یک سرعت منطقی تزریق کنند.همچنین مطمین شوید

که باتری های خورشیدی شما هم قابلیت شارژ مجدد سریع رو داشته باشندو به اندازه کافی برق برای ضبط کردن و مانیتورینگ مداوم رو ذخیره کنند.

نقشه نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.

در نقشه نمایشگاه ایپاس محصولاتی از جمله تجهیزات و خدمات قابل ارائه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی IPAS،مخابرات و کامپیوتر,حمل و نقل,تسلیحات و مهمات,یونیفرم و لباس,وسایل نور و تصویر,ترافیک,آتش نشانی، امداد و نجات,سیستم های آموزشی و مشاوره ای بود.


آردینی اوخو
دوشنبه 12 شهریور 1397
بؤلوملر :