دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

نکات زیادی در رابطه با دوربین مداربسته با قابلیت صدا و تصویر هم زمان وجود دارد این نوع دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست قابلیت ضبط صدا را دارند این نوع دوربین ها برخلاف دوربین های معمولی مجهز به میکروفن هستند و دوربین هایی تخصصی محسوب می شوند از این رو تنها در موارد خاص و کاربری های حساس و مهم از آن ها استفاده می شود .

در خرید دوربین مداربسته بایستی به این قابلیت توجه کرد اگر قصد دارید دوربین را در محلی نصب کنید که علاوه بر تصویر صدای افراد را هم دریافت کنید می توانید از دوربین مداربسته باقابلیت ضبط صدا استفاده کنید .

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

یکی از سوالات رایجی که از کارشناسان فروش دوربین مداربسته پرسیده می شود، این است که آیا دوربین مداربسته قابلیت ضبط صدا را دارد یا نه؟ اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت ضبط صدا را ندارند. تعداد اندکی دوربین مدار بسته تخصصی در بازار وجود دارد که قابلیت ضبط صدا و همچنین میکروفون دارند. دستگاه DVR این دوربین های مدار بسته تخصصی، مجهز به ورودی صدا هستند. از دلایل استفاده اندک از دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا می توان به کاهش هزینه ها، دلایل اخلاقی و حقوقی اشاره کرد.

در برخی کشورها قوانینی برای ضبط صدا با سیستم دوربین مدار بسته وضع شده است. برخی از این قوانین یک طرفه هستند و  می گویند ضبط صدا با دوربین مدار بسته، حریم شخصی افراد را نقض می کند. دوربین مدار بسته معمولی، فقط تصویر را ثبت می کند. در مقابل دوربین مدار بسته ای که قابلیت ضبط صدا را دارد، گفتگوهای افراد را نیز ثبت می کند و به حریم شخصی آن ها وارد می شود. در ادامه شرایط نصب دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط صدا را در محل کار و منازل مسکونی بررسی می کنیم.

بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس

هریک از برند ها از بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس گرفته تا کوچکترین آن ها همه و همه تنها یک هدف را دنبال می کنند , شرکت کنندگان با هدف ارتقا سطح نمایشگاه هر سال تجهیزات و سیستم های خود را به روز تر و مجهز تر می نمایند و با نمونه های خارجی آن ها به رقابت می پردازند . از به روز ترین دوربین های مداربسته همواره با تجهیزات آن در نمایشگاه ایپاس بازدید کنید .


یکشنبه 25 شهریور 1397
بؤلوملر :