10 عدد از بهترین و پرفروش ترین محصولات فوراور

فوراور ایران یکی از نمایندگی های رسمی محصولات فوراور در ایران است. می دانید که کمپانی فوراور یک کمپانی معتبر در جهت تولید محصولات گیاهی است. آیا از محصولات فوراور چیزی می دانید؟ با پرفروش ترین محصولات فوراور آشنایی دارید؟ ما در مطلب زیر 10 عدد از بهترین و پرفروش ترین محصولات فوراور را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال راحت از محصولات ما استفاده کنید. با 10 محصول زیر زندگی سالم را تجربه کنید.

محصولات پرفروش فوراور

نوشیدنی آلوئه ورا ژلی

 این نوشیدنی یکی از محصولات فوق العاده پرطرفدار فوراور است. خواص نوشیدن آلوئه ورا به حدی زیاد است که تمامی مشتریان فوراور آن را به عنوان نوشیدنی همیشگی همراه دارند. مهم ترین خواص این نوشیدنی سم زدا بودن آن است. از دیگر خواص آن می توان به حفظ سلامت دستگاه گوارش، کمک به کاهش قند خون، پاکسازی شش و... اشاره نمود.

خمیر دندان فوراور

بهترین خمیردندان دنیا خمیردندان فوراور است. این خمیردندان علاوه بر پیشگیری از پوسیدگی دندان ها و جرم گیری طبیعی آن ها، برای رفع آفت و جوش های دهانی، بیماری های دهان و لثه، جلوگیری از خشکی دست و پا و پوست، جلوگیری از خونریزی لثه و ... استفاده می شود.

صابون آووکادو

صابون آووکادو برای صورت و بدن بسیار مفید است. آووکادو یک ماده گیاهی جهت پاکسازی و احیا سازی پوست است. از بین بردن جوش و لکه های پوستی، تغذیه رسانی پوست، آنتی اکسیدان برای مبارزه با رادیکال های آزاد و... از خواص این محصول است.

مام خوشبو کننده فوراور

این مام فاقد آلومینیوم و مواد شیمیایی بوده و تماما گیاهی است. ژل آلوئه ورای به کار رفته در این مام موجب خوشبو کردن بدن فرد می شود. علاوه بر این ها، جهت حفظ سلامت غدد لنفاوی، برطرف کردن بوی بد پا، کمک به تسکین آفتاب سوختگی، برطرف کردن سیاهی دور چشم و... مهم ترین ویژگی های مام فوراور است.

مکمل رویال ژلی

اکسیر جوانی فوراور را از دست ندهید. این قرص گیاهی خواص بی شماری دارد. از این مکمل برای افزایش انرژی، بهبود متابولیسم بدن، افزایش قوای جنسی، تاخیر در پیری و جوانسازی پوست، برطرف کردن مشکلات معده، سلامت پوست و... استفاده کنید.

آلوئه لیپس فوراور

نرم کننده لب فوراور تنها یک نرم کننده لب نیست. شما می توانید از این محصول در جهت درمان آفتاب سوختگی، درمان تبخال و تاول، درمان هموروئید، درمان میخچه پا و ترمیم موهای رنگ شده و حتی رفع جوش و لک های پوستی استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب فوراور

آلوئه سانسکرین علاوه بر ضد آفتاب بودن، مرطوب کننده نیز هست. این محصول جهت بهبود لکه های پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای جلوگیری از نیش حشرات و جلوگیری از تیره شدن پوست می توانید از آن استفاده نمایید.

کرم آلوئه ورا ژلی

از این کرم بی نظیر می توانید به عنوان مرطوب کننده، بهبود التهابات پوستی، تغذیه پوست و مو و درمان ریزش موی سر، درمان سوختگی و بهبود بیماری هایی نظیر اگزما و آلرژی های پوستی استفاده نمایید.

مکمل مواد معدنی

این مکمل تمامی نیاز های روزانه شما به مواد معدنی را تامین می کند. از طرفی جهت سلامت پوست و ناخن، کمک  به تراکم استخوان ها، پیشگیری از ابتلا به کمردرد و درمان کم خونی مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم دور چشم فوراور سه کاره

از این کرم فوق العاده، می توانید در جهت رفع چین و چروک اطراف چشم، رفع تیرگی و پف کردگی دور چشم استفاده نمایید. این کرم سرشار از ویتامین E برای بهبود و احیا سازی پوست و دور چشم است. از طرفی استفاده از آن منجر به حفظ حالت طبیعی چشم ها و زیبا سازی آن ها خواهد شد.

 

آردینی اوخو
شنبه 16 آذر 1398
بؤلوملر :