دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی 

از انواع دوربین های مداربسته می توان دوربین مداربسته رم خور را عنوان کرد , این نوع دوربین های مداربسته دارای درگاه micro SD است که نیازی به دستگاه ضبط کننده ندارد .

به دلیل عدم به کارگیری دستگاه ضبط کننده در این نوع دوربین های مداربسته هزینه ها بسیار کاهش می یابند و شما می توانید با صرف هزینه پایینی دوربین های مداربسته رم خور و یو اس بی را تهیه کنید .

ن دوربین ها بسته به نوع آن دارای امکانات مختلفی هستند که در دسته بندی محصولات فوق می توانید انواع آنها را مشاهده کنید.دوربین مداربسته رم خور می تواند از 32 گیگابابت الی 128 گیگابایت بسته به نوع دوربین ساپورت حافظه داشته باشد که با این مقدار حافظه می توان از 6 روز الی 1 ماه تصاویر دوربین ها را ذخیره کرد.

در دسته بندی های محصولات این رده شما می توانید قیمت دوربین مدار بسته مموری خور را بسته به نوع دوربین و سنسور تصویر و همچنین امکانات جانبی در رده ها و رنج های متفاوتی ببینید که می توانند برای کاربری آماتور تا پیشرفته کاربرد داشته باشند.

بعنوان مثال دوربین رم خور کوچک در انواع مختلف برای نصب در اماکنی کاربرد دارد که نمی خواهند زیبایی محیط تحت تاثیر نصب یک دوربین مدار بسته بزرگ در آن قرار گیرد.

همچنین دوربین رم خور دید در شب برای محیط هایی کاربرد دارد که نیاز به فیلم برداری در تاریکی مطلق در آنها حس میشود و در هنگام شب با روشن شدن ماژول های دید در شب که همان LED های مادون قرمز می باشند می توانند در تاریکی مطلق تصاویر را بصورت سیاه و سفید ذخیره کنند.

شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹ تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. شرکت های حاضر در نمایشگاه ایپاس ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه می باشند.


شنبه 17 شهریور 1397
بؤلوملر :