زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

زگیل و تبخال تناسلی دو بیماری متفاوت مقاربتی هستند که از راه جنسی به فرد منتقل می شوند. این دو بیماری در آقایان و بانوان شایع بوده و در صورت ابتلا شدن باید سریعا به آن ها رسیدگی شده و راه درمانی آن ها را طی نمود.

بیماری تبخال و زگیل تناسلی به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی ایجاد شده و از طریق تماس پوستی در فرد ایجاد می شود. افراد مبتلا به این دو بیماری اصولا در نواحی آلت تناسلی،کشاله ی ران،واژن و به طور کلی ناحیه ی تناسلی دچار زگیل و تبخال های دردناک خواهند شد.

علائم زگیل تناسلی در آقایان و بانوان چیست؟

در بانوان زگیل و یا تبخال ها اصولا در نواحی اطراف واژن، دهانه ی رحم و یا اطراف مقعد ایجاد  می شود اما در آقایان ممکن است در نوک آلت تناسلی و یا مقعد ایجاد می شود. البته آقایان کمتر به این بیماری دچار می شوند. افرادی که دارای رابطه از طریق دهان هستند نیز ممکن است در نواحی گلو و یا اطراف دهان دچار تبخال و زگیل شوند.

انواع زگیل تناسلی

زگیل ها و تبخال های تناسلی دارای چندین نوع هستند که می توانند به صورت تکی و یا دسته جمعی باشند. در بیشتر مواقع اگر درمان آن ها پیگیری نشود به صورت دسته جمعی رشد کرده و مکان های دیگر از بدن را مبتلا خواهند کرد.

فرق زگیل و تبخال تناسلی چیست؟

زگیل و تبخال دو بیماری متفاوت هستند. تبخال اصولا روند درمانی کوتاه تری داشته اما دردناک تر است. تبخال ها می توانند به شکل جوش های چرکی و یا تاول های تو پر باشند که اصولا دردناک بوده و فرد را دچار خارش و سوزش های شدید در نواحی تناسلی خواهند کرد. اما زگیل ها روند درمانی طولانی داشته و کم درد تر از تبخال می باشند.

راه های درمانی زگیل و تبخال با محصولات فوراور

محصولات فوراور در این زمینه می توانند کمک شایانی را به شما و سلامتی شما کنند. به طور کلی با استفاده از چند مکمل و کپسول و با استفاده از محصولات بهداشتی فوراور می توانید از زگیل و تبخال تناسلی برای همیشه رها شوید.

لیپس فوراور از محصولات فوق العاده عالی برای از بین بردن تبخال های ناحیه ی تناسلی است. آلوئه لیپس فوراور به صورت کرم مرطوب کننده بوده که در از بین بردن زائده ها و ترک های پوستی نیز تاثیر گذار است.

همچنین می توانید از ژل بهداشتی مخصوص بانوان و آقایان فوراور برای شست و شو استفاده نمایید.  نوشیدنی های خالص فوراور از طریق  تقویت سیستم ایمنی بدن در از بین بردن مشکلات پوستی و رفع زگیل تناسلی تاثیر زیادی داشته و بدن را تقویت می کند.

 

آردینی اوخو
چهارشنبه 28 فروردین 1398
بؤلوملر :