دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت 

در برخی موارد دوربین مداربسته را لازم است در اماکنی نصب کنیم که امکان وجود خطراتی چون انفجار و حریق باشد در این موارد بایستی از دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت استفاده کرد .

دوربین های مداربسته ای که این قابلیت را نداشته باشند نمی توانند در این حوادث دوام بیاورند از این رو ممکن است سبب به بار آمدن خساراتی در زمینه سیستم ها و تجهیزات نظارت تصویر شود .

دوربین مداربسته ضد آب ، ضد انفجار ، ضد حریق و ضد سرقت

مروزه استفاده از دوربین های مدار بسته رو به افزایش بوده و به همین دلیل باید علم استفاده از این سیستم نیز در هنگاه تهیه آن نیز نزد شما افزایش یابد، در این مقاله سعی میکنیم اطلاعاتی کاربردی از نحوه استفاده از دوربین های مدار بسته در محیط های مختلف در اختیار شما قرار دهیم و تاثیر مناسبی در انتخاب شما داشته باشیم.

استفاده از دوربین مدار بسته در محیط کم خطر

یکی از مهمترین عوامل انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب محیطی است که قرار است دوربین مدار بسته در آن نصب شود و مورد استفاده قرار گیرد، مطمئنا اینطور نیست که همیشه انواع دوربین مدار بسته در محیط هایی سالم و کم خطر مانند درون منزل یا محل کار نصب شوند، در اینگونه مکان ها معمولا بسته به بزرگی محیط از دوربین هایی با استاندارد ip معمولی تر استفاده میشود که چندان نیازی به مقاومت در برابر رطوبت یا دمای خیلی بالا و خیلی پایین ندارند و قطعا قیمت مناسب تری هم دارند.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس مهرماه هر سال در مصلی امام خمینی در تهران با هدف پیشبرد و رفع نیازهای نیروی انتظامی برگزار می شود , امسال هم انتظار می رود این نمایشگاه با ارائه انواع تجهیزات و سیستم های نظارتی در مهرماه آغاز به کار کند.

شرکت ها و مجموعه های زیادی در لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایپاس هستند و هر سال با ارتقا محصولات خود سبب بهبود سطح علمی نمایشگاه می شوند, البته باید عنوان کرد که به دلیل محدودیت هایی که برای شرکت در نمایشگاه وجود دارد هر برند و شرکتی قادر به ارائه و نمایش محصولات خود در آن نیست و تنها مجموعه هایی حق شرکت در این نمایشگاه را دارند که کیفیت محصولاتشان بر همگان ثابت شود.


سه شنبه 27 شهریور 1397
بؤلوملر :