دوربین مداربسته

در جوامع امروزی آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است امنیت است , هر فردی بایستی از خود و خانواده اش در مقابل خطرات و حوادث محافظت کند . یکی از راه های حفظ امنیت و حریم شخصی انواع دوربین های مداربسته هستند , این دوربین ها در محل هایی که عموما هم در دید افراد هستند نصب می گردد و به همه این هشدار را می دهد که رفتار و حرکات آنان تحت نظر تا مرتکب اشتباهی نشوند .

پک دوربین مداربسته 

دوربین های مداربسته در قالب پکیج هایی موجود هستند برای نصب سریع و هم چنین کاهش هزینه ها می توان از پک دوربین مداربسته ارزان استفاده نمود , قیمت انواع دوربین مداربسته به مواردی چون کاربرد و قابلیت های بستگی دارد . 

نصب دوربین مداربسته

هزینه های دوربین مداربسته محدود به خرید دوربین و تجهیزات آن نیست و نصب آن را هم شامل می شود , هزینه نصب دوربین مدار بسته در منزل یا محل کار بر اساس نوع دوربین ها و نوع تجهیزات آن ها تعیین می شود .


یک زاویه بالا و وسیع برای دوربین انتخاب کنید

بهترین زاویه هر اتاق معمولاً دید از گوشه‌ی اتاق در محل تلاقی سقف با دیوارها است. مطمئن شوید که به وضوح می‌توانید تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها را ببینید و اینکه دوربین در نزدیکی یک پریز برق قرار داشته باشد. اگر دوربین را در بیرون نصب می‌کنید، آن را بالاتر از ۳ متر از سطح زمین قرار دهید تا نتوان به راحتی به آن آسیب رساند.

دوربین را روی دیوار نصب کنید

بعضی از دوربین‌ها دارای پدهای چسبنده‌ای هستند که دوربین را به دیوار متصل می‌کنند، اما پیچ کردن دوربین امن‌ترین راه برای نصب طولانی مدت دوربین است. با اینکه هر دوربین متفاوت است، اما بیشتر آنها را می‌توان به روش مشابهی نصب کرد:

1. پایه را در محل مورد نظر خود قرار دهید.

2. با استفاده از یک قلم تیز روی دیوار جایی که پیچ‌ها باید زده شوند را علامت گذاری کنید.

3. برای هر پیچ با استفاده از دریل یک سوراخ ایجاد کنید.

4. میله‌های برآمده را چکش بزنید.

5. پایه را به دیوار پیچ کنید.

6. دوربین را در زاویه مورد نظر خود قرار دهید.

7. دوربین سیم‌دار به ضبط کننده متصل کنید


سه شنبه 12 تیر 1397
بؤلوملر :