چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم 

امروزه از دوربین های مداربسته قدیمی  کمتر استفاده می شود چرا که این نوع سیستم های نظارت تصویر از قابلیت ها و ویژگی های دوربین مداربسته پیشرفته برخوردار نیستند و عملکردی به صورت خیلی ابتدایی و پیش پا افتاده دارند , اینکه دوربین مداربسته قدیمی را چگونه می توان تشخیص داد سوالی است که اکثر کاربران دارند . برخی از ویژگی های دوربین مداربسته قدیمی در ادامه این مقاله عنوان شده است :

چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم

دوربین‌های مدار بسته در تمامی جوامع به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین روش برای تامین امنیت مالی و امنیت جانی محسوب می‌شوند. دوربین‌های مدار بسته نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. در این مطلب می‌خواهیم نشانه‌هایی که مشخص می‌کند سیستم قدیمی دوربین مدار بسته نیاز به تغییر دارد را برای شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای علاقه‌مندان این زمینه مفید واقع شود. این نکته را فراموش نکنید که هر دوربینی بعد از مدتی نیاز به بروزرسانی و مراقبت دارد.

نشانه‌هایی که مشخص می‌کند سیستم قدیمی دوربین مدار بسته نیاز به بروز رسانی دارد

چگونه می‌توان مشخص کرد که دوربین مدار بسته شما قدیمی است؟ در این مطلب می‌خواهیم نشانه‌های قدیمی شدن دوربین مدار بسته را برای شما معرفی کنیم :

پایین آمدن کیفیت تصویر

اگر کیفیت تصاویری که دوربین مدار بسته شما ثبت می‌کند پایین باشد باید به فکر عوض کردن دوربین مدار بسته خود باشید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی رزولوشن دوربین‌های مدار بسته بسیار بالا رفته است و شما با توجه به نیاز و استفاده خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را به راحتی انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.

کنترل کردن از راه دور

یکی از ویژگی‌هایی که در خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه کرد قابلیت کنترل از راه دور است. اگر دوربین مدار بسته شما این قابلیت را نداشته باشد باید به فکر تغییر دوربین مدار بسته خود باشید. زمانی که در خانه نیستید می‌توانید از طریق تلفن همراه خود اوضاع خانه را بررسی و کنترل کنید. امروزه استفاده از این سیستم‌های دوربین مدار بسته بهترین راه برای کنترل و بررسی خانه و محیط کسب و کار است.


چهارشنبه 4 مهر 1397
بؤلوملر :