دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

دوربین مداربسته پانوراما یکی از انواع دوربین های موجود است که به دلیل ویژگی های خاص و منحصربه فردش مورد استفاده ی بسیاری قرار گرفته است , دوربین مداربسته پانوراما یا پاناروما دارای زاویه ی دید 360 درجه در جهت افقی و 180 درجه در جهت عمودی است که دید وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

از این نوع دوربین های مداربسته در سالن های بزرگی چون سالن های همایشات , کنفرانس ها , حیاط های بزرگ , اتاق های پهناور و .. استفاده می شود .

دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما در داخل (Indoor) و خارج (Outdoor) از ساختمان

انواع مختلف سیستم های مادون قرمز (Infrared) دوربین مداربسته پاناروما به منظور قابلیت دید در شب وجود دارند. برخی از کاربران براساس نیاز کاربری منطقه موردنظر خود، سیستم های داخلی را بر می گزینند. در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از سیستم های خارجی استفاده نمایند.

عامل مؤثر در انتخاب دوربین مداربسته پانورامای داخلی یا خارجی کاملا بسته به نوع نیاز کاربر است. لکن در صورتی که مایلید فضای خارجی ساختمان خود را با استفاده از دوربین مداربسته پانورامای خارجی مانیتور و کنترل کنید، ضد آب بودن (Waterproof) و دید در شب (Night Vision) مناسب دوربین را حتما مدنظر قرار دهید. به علاوه می توانید زمانی که سیستم دوربین مداربسته پانوراما را در خارج از منزل خود نصب می کنید، خاصیت بازدارندگی سیستم (Deterrent) را نیز افزایش دهید. چرا که بدین ترتیب به تمام کسانی که به دنبال اهداف خرابکارانه نزدیک منزل یا محل کارتان می شوند می گویید که منطقه در کنترل کامل شما قرار دارد.

خرید دوربین مدار بسته پانوراما یا پاناروما

شما می توانید سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما را از فروشگاه های مربوطه در محل زندگی خود، یا سایر فروشگاه های آنلاین سیستم های امنیتی تهیه کنید. برندها و نام های تجاری بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. که می توان براساس نیاز و تحقیقات، بهترین و ایده آل ترین دوربین را برگزید. معمولا قیمت دوربین های مداربسته پانوراما گران است. بنابراین لازم است سقف هزینه مربوطه و میزان حساسیت و نیازها به صورت کامل بررسی گردد.

نمایشگاه ایپاس

گروه بندی تجهیزات و خدمات قابل ارائه در نمایشگاه ایپاس

فناوری اطلاعات و ارتباطات

سیستم های عامل باضریب ایمنی بالا، سیستم های امنیتی رایانه و شبکه های ارتباطی و اینترنت، سیستم های اطلاعات جغرافیایی. نرمافزار های امنیتی و تحلیل محتوا، سخت افزار های نگهداری اطلاعات، انواع حافظه های قابل استفاده در تجهیزات ارتباطی.  

  حمل و نقل

زمینی:  وسایل نقلیه سبک و سنگین، تجهیزات واکنش سریع و نفربرها، وسایل نقلیه خاص ، موتورسیکلت،

هوایی: انواع هواپیماهای سبک، انواع هلیکوپتر، پهباد

 دریایی: انواع لنج های چند منظوره، انواع قایق ها، انواع موتورهای دریایی و ... .

                                            تسلیحات و مهمات

انواع سلاح گرم و سرد و شوکر، انواع موادمنفجره، گازهای اشک آور، تجهیزات ضد شورش، انواع نارنجک، انواع مهمات، تجهیزات خنثی سازی بمب و مین، وسایل آموزشی و کمک آموزشی و... .

                                             یونیفرم و لباس

لباس های کار، لباس های ضدآتش و ضدآب، لباس های ویژه عملیات خاص، لباس های ضد مواد شیمیایی،  جلیقه ضد گلوله، لباس های بازتاب دار، انواع کفش، پوتین، وسایل حفاظت انفرادی و... . 

و بسیاری موارد دیگر


یکشنبه 11 شهریور 1397
بؤلوملر :