گروه صنعتی تولیدی پارند الکترونیک

مجموعه پارند سیستم سال هاست که در زمینه ی تولید دوربین های مداربسته فعالیت می کند , دوربین مداربسته امروزه به سیستم های نظارتی پرکاربردی بدل شده اند که در موارد متعددی قابل استفاده هستند .

انواع دوربین مداربسته که توسط گروه صنعتی تولیدی پارند الکترونیک تولید می شود دارای بالاترین درجه کیفیت هستند , دلیل این امر هم به کارگیری تکنولوژی روز ساخت دوربین های مداربسته است . دوربین مداربسته را می توان در فروشگاه ها , اداره ها , بانک ها , مغازه ها , مدارس و .. نصب نمود .

 مهم ترین کاربرد آن ها را می توان در صنعت عنوان کرد , دوربین های صنعتی :

استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.

دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

گروه صنعتی تولیدی پارند الکترونیک

گروه صنعتی پارند الکترونیک : شرکت فنی مهندسی پارند سیستم ایرانیان امروز بزرگترین چالش خود را در هر چه کاستن وابستگی واردات ، تکنولوژی و کالا از خارج از مرزهای کشور می داند. از این رو از سال 1395 نسبت به تاسیس و راه اندازی یک واحد تولیدی در داخل کشور اقدام نمود، تا با عنایت پروردگار و بهره گیری از نیروهای متخصص و جوان ایرانی بتواند گام کوچکی در استقلال تولید داخلی مهیا نماید.

گروه صنعتی پارند الکترونیک، نامی است که تحت این عنوان، شرکت پارند سیستم اقدام به تولید نمود و پس از مدت ها تلاش، امروز گروه صنعتی پارند الکترونیک به توانایی تولید دوربین مداربسته در کشور نائل آمده است و با این توفیق قصد در کاهش واردات از سایر کشور ها در صنعت دوربین مداربسته را در دستور کار قرار داده است. با توجه به زیر ساختی که در گروه پارند الکترونیک اتخاذ گردیده است تمام فعالان در این حرفه می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش تولید دوربین مداربسته به صورت کاملا اختصاصی با برند هارمونی و سبک خود اقدام نمایند.


چهارشنبه 7 شهریور 1397
بؤلوملر :