نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

براینصب دوربین های مداربسته توجه به یکسری نکات الزامی است و عدم آگاهی نسبت به آن ها موجب می شود تا دوربین آن طور که باید کارایی نداشته باشد و کیفیت تصاویر ضبط شده در آن به حداقل برسد .

نصب دوربین مداربسته از این رو مهم و ضروری است چرا که می تواند نقش مهمی در تضمین جان و مال افراد داشته باشد اما برخی ها به دلایلی چون هزینه از نصب و راه اندازی آن سرباز می زنند اما باید توجه کرد که هزینه ی خرید و نصب یک دوربین مداربسته به دلیل جلوگیری از وقوع حادثه کم اهمیت است .

نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد

استفاده از دوربین های مداربسته در فضای باز می تواند منطقه تحت پوشش یک سیستم امنیتی قدیمی را گسترش دهد. این دوربین ها همچنین می توانند مانع از وقوع جرم گردند و به عنوان یک اقدام امنیتی پیشگیرانه عمل می کنند.در صورتیکه شما خود اقدام به نصب دوربین های مداربسته نمایید،می توانید هزینه های کلی خود را کاهش دهید.بنابراین هرگز اجازه ندهید که خانه تان  به دلیل بودجه کم محافظت نشده باقی بماند. در مقاله زیر نکات مهم در راه اندازی و نصب دوربین مداربسته فضای آزاد آورده شده است.

•انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین ها

محیط خانه خود را به دقت بررسی نمایید.به مناطقی از خانه تان که مستعد وقوع جرم می باشند،دقت کنید. این مناطق عبارتند از باغچه هایی که پوشیده از گیاه می باشند و همچنین درهای ورودی.شما باید دوربین هایتان را در چنین مناطقی به شیوه ای پنهان کنید که زاویه دید مناسب داشته باشند.دوربین های مداربسته بالت که در فضای باز نصب می شوند می توانند در نقاطی مانند نزدیک پنجره زیرزمین،پارکینگ،راه پله یا در ورودی نصب گردند. این ها مناطق ایده آل برای نظارت بر رفت و آمدها می باشند.

•سیم کشی در نظر بگیرید.

بررسی این نکته که دوربین های مداربسته چگونه باید در سرتاسر خانه شما سیم کشی شوند،مسئله ی بسیار مهمی می باشد.بهترین کار این است که اگر برای نصب دوربین های مداربسته در فضای باز به سیم کشی نیاز است،این سیم ها از پایه های دوربین ها مستقیم وارد خانه گردند. صاحب خانه هرگز نباید سیم کشی های دوربین ها را در خارج از خانه شان قرار دهند. زیرا اگر سیم کشی ها در خارج از خانه در دسترس باشند،مزاحمان و سارقان می توانند به راحتی برق دوربین ها را قطع نمایند. به خاطر داشته باشید که حتی اگر شما از دوربین های بی سیم در فضای باز استفاده می کنید، یک سیم باید دوربین را به منبع برق متصل نماید.


سه شنبه 30 مرداد 1397
بؤلوملر :