تاثیر مشاوره تلفنی با روانشناس کودک:

بطور کلی مشاوره تلفنی ارتباط بین دو نفر است که از طریق تلفن برقرار می کنند . در واقع تعامل و ارتباط بین کسی که بعنوان تماس گیرنده تماس گرفته و مشاوره ی که بعنوان پاسخگو تماس است .

از مزایای مشاوره تلفنی :

علاوه بر دلیل فاصله و مسافت ، ممکن است امکان برقراری رابطه حضوری نباشد .

فوریت نیاز تماس گیرنده باشد یعنی تماس گیرنده می تواند فوری با تماس تلفنی با مشاوران نیاز و یا مشکل خود را بدون داشتن اضطراب یا خجالت و در اعتماد کامل مطرح کند و راهنمایی لازم را برای حل مشکل خود پیدا کند.

زمانی که مشاوره از تماس گیرنده میخواهد مشکل خود را بیان کند در واقع به او توانایی تصمیم گرفتن را میدهد و همچنین مسائل را ساده تر میکند تا راجع به آن به نتیجه مطلوبی برسد .

زمانیکه فرد زمان و فرصت برای مراجعه به روانشناس حضوری را ندارد و یا اینکه نمیخاهد هویتش جایی از مراکز باشد با مشاوره تلفنی تماس می گیرد و با مشاوره این مسائل را مطرح می کند و مشاوره می تواند با در نظرگرفتن هیجانات و احساسات و یا رفتارها ،اضطراب ،افسردگی ،زور گویی کودک در مدرسه یا خانه ،ترس ، لجبازی ، پرخاشگری وبسیاری از مسائل دیگر را شناسایی کند و دید بهتری به تماس گیرنده بدهد تا او را آرام کند .

تاثیر مشاوره تلفنی در تربیت سالم کودک :

مشاوران کودک می توانند بر آگاهی و شناخت تربیتی کودکان و برخورد های مناسب با آنها در اختیار والدین قرار دهند .

والدین با برقراری تماس با مشاوران تلفنی و با گرفتن کمک از مشاوران در شیوه  های صحیح فرزند پروری ، رفع رفتارهای بد کودک ، پرخاشگری ، لجبازی ، بازیگوشی و یا حتی داشتن کودک موفق ، شاد و باانگیزه ، باهوش و همچنین هزینه های که هم بر فرد و هم بر جامعه تاثیر گذاشته است آگاه شوند .

خدمات مشاوره تلفنی:

مشاوره تلفنی با روانشناس کودک می تواند صدها ایده در مورد رشد و شخصیت کودک و یا چگونگی دستور دادن که همان چگونه حرف شما را گوش دهند بدون اینکه اعصبانی شوند و دیگر اینکه راهی برای مقابله در برابر رفتارهای قشقرقی و بدخلقی کودکان یاری دهند . ازجمله این رفتارها : چگونگی روابط اجتماعی ، روابط عاطفی ،آموزش مهارت نه گفتن به کودک ، اموزش به نوبت صحبت کردن ، درس ادب و نزاکت به کودکان را میتوان اشاره کرد .

میتوانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این خصوص با تماس با مشاوران تلفنی و آنلاین یاری بگیرید .

سه شنبه 23 آبان 1396
بؤلوملر :